נתניהו וגלנט: "לא מפסיקים לחתור לניצחון"

איתי גדסי No Comments on נתניהו וגלנט: "לא מפסיקים לחתור לניצחון"
צילום: עומר מירון / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והשר בני גנץ מסרו היום (שלישי) הצהרות משותפות בפתח פגישה של חברי הקבינט לניהול המלחמה, עם ראשי רשויות מהצפון, ברמת כורזים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״אתמול היה אחד הימים הקשים מאז פרוץ המלחמה. אנחנו איבדנו 24 מטובי בנינו הגיבורים שנפלו על הגנת המולדת. יחד עם אזרחי ישראל,

"אני דואב על כל אחד ואחד מהם. אני מחבק את המשפחות, שעולמם השתנה לעד. אנחנו שולחים מכאן תפילה לשלום פצועינו. צה"ל בודק בדיקה יסודית של האסון, אנחנו חייבים להפיק את הלקחים ולעשות הכל למען שלום לוחמינו.

"אנחנו בעיצומה של מלחמה שאין צודקת ממנה. במלחמה הזו יש הישגים גדולים, כולל היום, בהשלמת הכיתור של ח'אן יונס, אבל יש גם מחירים כבדים מאוד.

"אנחנו מרכינים ראש לזכר נופלינו, ועם זאת איננו לרגע מפסיקים לחתור ליעד שאין לו תחליף – השגת הניצחון המוחלט. יחד נילחם – וביחד ננצח".

שר הביטחון יואב גלנט: "הבשורה הקשה שקיבלנו אתמול, על נפילתם של 24 מלוחמינו, טובי בנינו, מכל רחבי הארץ, מצפון ומדרום, מכל המקומות, היא מכה קשה. אנחנו משתתפים ומביעים צער עמוק ואבל כבד באבלן של המשפחות.

"אנחנו ממשיכים בעת הזו ברוח הנופלים – להשלים את המשימות ולבצע את כל מה שנדרש. הכוחות שלנו פועלים בעומק שטח האויב, בח'אן יונס, לוחמים מהצנחנים, חטיבה 7, מגבעתי, בכל אזור הדרום.

"אנחנו פוקחים עין על כל מה שקורה בצפון. חיזבאללה ממשיך ומתגרה, עשיתי עכשיו הערכת מצב מיוחדת על העניין הזה. אנחנו ערוכים, איננו רוצים מלחמה אבל אנחנו מוכנים לכל סיטואציה שעלולה להתפתח בצפון. לכן יד אחת לכיוון הדרום ועין צופיה לצפון. ושוב, אני מחבק מליבי את בני המשפחות השכולות ומביע צער כבד על נפילתם של הלוחמים".

השר בני גנץ: "אני מבקש בשם כל עם ישראל למסור את תנחומינו, תנחומי כל חלקי החברה, למשפחות שאיבדו את היקר להן מכל, לאורכה של כל המערכה בכל הסיטואציות, וכמובן גם ביממה הכואבת האחרונה. מדובר בחיילי מילואים שעזבו את הכל והתייצבו על מנת להגן על מדינת ישראל ולהגן על החזון הציוני, לא פחות מהעניין הזה. כך אנחנו נזכור את הנופלים כולם, כך נזכור את אלה שנספו אתמול באסון הקשה.

"אני מבקש לחזק את המשפחות השכולות, לדעת שאנחנו צריכים להמשיך. אין לי ספק שכשהם יצאו אתמול למשימתם הם התכוונו שנמשיך, וזה מה שאנחנו נעשה".



0 תגובות